zondag 1 juli 2012

Camelot Update

Omdat ik weer volop aan het oppassen ben op mijn kleindochter, heb ik deze maand veel tijd gehad om aan de Camelot te werken. Het is een fijn werkje om gewoon op de bank of in de tuin te doen, er komt geen naaimachine aan te pas, en bovendien gaat het eigenlijk probleemloos in elkaar, heel ontspannend. En het gaat best snel, al weer aan blok 9, dus over de helft van de in totaal 16 cirkels. Dit is cirkel nummer 9:
en dit, eigenlijk nog van de vorige maand, cirkel nummer 8:
Nu even wachten tot de post aflevering 10 brengt. Vandaag ga ik eerst eens even het laatste deel van de breirol breien, ook al zo leuk om te doen, maar hier moet ik wel echt opletten en tellen; dit kan zeker niet tijdens het oppassen! Maar zo te lezen op de diverse blogs, is het wel een echte rage en een serieus virus, die breirol.... Fijn weekend nog verder!

13 opmerkingen:

Lida zei

Prachtig, mooie kleuren en mooie stofjes! Groetjes
Lida

Rennie zei

Wat zijn je blokken mooi. Heerlijk toch zo'n karweitje op je schoot. Het is voor de kleintjes ook heel goed hoor. Een oma die tevreden is en rust uitstraalt. Rust, regelmaat en reinheid is toch nog altijd de basis.
Ik hoop je weer snel te ontmoeten. Kom je vrijdag ook naar de Inloop Bee van DQ?

Marijke zei

Vind je blokken prachtig en je kleuren helemaal super WM stoffen!
fijne dag,
groetjes Marijke

Nardy zei

Mooi blokken Ageeth! Je bent al over de helft, dat schiet mooi op! Heb je al een achtergrondstof? Fijne dag, groetjes Nardy

Judith zei

Ook deze zien er prachtig uit, op naar nr 10

Guusje, zei

Het is een erg mooi blok geworden. Leuk aan de breirol.

lydia zei

Wat worden je blokken prachtig.

sylvia zei

het is zeker een serieus virus....haha!!
het laatste patroon breidde lekker weg bij de landing van André Kuypers!!
Leuk blok weer en ja, die kleuren, he, die vind ik prachtig......maar dat had ik al meer gezegd, dus ik verval in herhalingen!!!....;)
groetjes, Sylvia

Romelia's Cottage zei

Ziet er weer prachtig uit Ageeth!
Welke breirol ben je aan het maken?

Liefs, Wendy

Debby zei

Dat zijn weer prachtige blokken, Ageeth!!

Groetjes Debby

Tilly zei

Ze zijn weer prachtig geworden Ageeth. succes met de breirol. groetjes

jolanda zei

Wat zijn ze weer mooi geworden Ageeth!! De kleurencombinatie vind ik ook zo ontzettend mooi!
Zo'n breirol vind ik ook erg leuk, maar laat ik daar nou maar niet aan gaan beginnen... ik héb al zoveel onderhanden hihihi.

Terray zei

Prachtig zijn deze camelot blokken. Ik heb zo'n spijt dat ik niet aan de bom ben mee gaan doen :-( Gelukkig zit ik niet zonder werk en wie weet vind ik in de toekomst nog deze patronen wel ergens.
Ik ben nu al erg benieuwd naar het eindresultaat!!'

Groetjes
Tertia