zaterdag 21 augustus 2010

Nog een project.....

Een ander project, waar ik zo nu en dan mee bezig ben, zijn de
blokjes van de quilt "Spring blooms" van Lori Smith. Het is
een erg leuk, afwisselend werkje van geappliqueerde
bloemetjes en mandjes in patchwork. Het vordert alleen
niet zo snel, omdat ik in ieder geval de kinderquilt wil
bijhouden, die in januari voor een jarige is...
Maar als je me nu vraagt, wat ik het leukst vind om te
maken, dan is het dit wel:



En deze week zag ik iets grappigs in een van mijn bomen in de
achtertuin: mini-peertjes in een leiboom (is eigenlijk ook een
sierpeer, maar de kweker zei, dat peertjes er niet in zouden
zitten). Ze zijn dan ook niet eetbaar, maar wel leuk om te zien:

3 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ohh, Ageeth, wat is tie mooi......veel mooier dan je zo op het patroon zou zien, maar jij maakt hem ook weer zo keurig en zo smaakvol. Dat heb je echt in je vingers dat appliceren.Ben net terug van Els...Pffftttt, wat een wind was me dat....35 km, best een stukje, maar de sokken zatten in mijn fietstas en dat gaf vleugels...

groetjes, fijne dag, Jeannet

Daniëlle zei

zo, eerst eens even bijgelezen hoor! Zag net je quiltwerk op de machine van een paar berichtjes terug, die met de hartjes, geweldig joh!! Knap hoor dat je het kunt, is echt niet eenvoudig! Deze Spring Blooms is ook helemaal wat voor jou! Het mag dan niet zo snel gaan volgens jou maar je hebt al bijna 1/4 af! Veel plezier met het volgende blok! Mooi weekend verder, groeten, Daniëlle

christine zei

wauw wat is deze spring blooms geweldig mooi en jouw gekozen kleuren zijn prachtig dat woord echt een beauty van een quilt.

christine