vrijdag 1 oktober 2010

Echt primitief...

Deze week ontving ik de kwartaalzending van de club
"The Primitives" (via crownstitches.nl) en hij was me toch weer
leuk. Dit keer een folk-art, primitief speldenkussen (om maar
in de sfeer te blijven...) in de vorm van een eekhoorn.
Na het borduren weer lekker kliederen met koffie of thee
en dan denk ik, dat hij weer geweldig wordt.
Helemaal mijn "ding". Ik kan niet wachten om te
beginnen (ik denk dit weekend al, maar eerst even
een dagje Woonbeurs in Amsterdam).
Prettig weekend!

2 opmerkingen:

lydia zei

Ziet er leuk uit Ageeth.....veel plezier met maken.

groet lydia

Debby zei

Wat leuk dat je ook les hebt gehad van Ted. Bij mij gaat het al aardig. Ik heb ook een cavalier king charles spaniel van 11,5 jaar in dezelfde kleuren. Snurkt die van jou ook zo hard?

Groetjes Debby