dinsdag 28 september 2010

Even klein berichtje

Even een klein berichtje om te melden, dat ik een erg leuk en heel
praktisch speldenkussen heb ontvangen van Ank Lenselink.
Ank, als je dit leest (je hebt geen weblog zelf, maar misschien
lees je dit wel): ik ben er erg blij mee!
Op 6 november plaats ik er een foto van op mijn weblog.
Nu weer snel verder "brouwen" met de volgende
ingredienten:


Ja, het vrouwtje heeft het er maar druk mee. Maar stiekem hou ik
haar wel in de gaten, hoor. Zolang ze niet vergeet mijn eten
op tijd te serveren, vind ik het best...

2 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat een schattige foto van je hond Ageeth, heerlijk, je zou zomaar een kus op dat neusje willen geven. Het is een beauty hoor.

groetjes, jeannet

Lee Prairie Designs zei

Cute! Thank you for sharing this adorable picture of your pup!

Carolyn from Des Moines, Iowa