woensdag 14 juli 2010

Featherweight-in-actie

De afgelopen dagen eens lekker bezig geweest achter mijn
Featherweight. Wat is het toch een geweldig machientje en
het geluid, wat ze maakt is als het snorren van een poes.
De meeste Featherweight-bezitsters hebben hun machine
een naam gegeven, maar ik ben er nog steeds niet uit,
wat bij haar past. Iemand een suggestie?
Ik heb de top genaaid voor een droomdekentje in een
super-simpel blokpatroon. De gesneden blokjes waren
een lief cadeautje van quiltvriendinnen Diana, Heidi en
Nanda. Omdat wij enkele weken geleden met onze
Featherweights bij elkaar zouden komen, en ik verhinderd
was door het overlijden van mijn vader, hebben ze de
blokjes voor mij gesneden, zodat ik er toch een beetje
bij kon zijn. Zo'n lief gebaar (en zo heb ik er vele gehad
in deze verdrietige periode) en ik ben zo blij, dat ik ooit
heb besloten te gaan quilten....; alleen al hiervoor.
Dus Diana, Heidi en Nanda: de top van het droom-
dekentje is klaar!!!

Geen opmerkingen: