woensdag 14 december 2011

Ik zie sterretjes.....

Deze week zag ik sterretjes! De sterretjes voor de Kerst-quilt
lagen te weken in de wasbak om van hun blauwe lijntjes af te
komen, en dat zag er zo Kerst-achtig uit, dat ik er een foto van
heb gemaakt:


En zijn jullie nu nieuwsgierig naar hoe de badkamer bij ons
thuis er verder uitziet? Nou, vooruit dan, want daar zijn wij
best een beetje trots op, zelfgemaakt door DH, met vloer- en
wandtegels in de kleur van de Hoeksche-Waardse klei:


Momenteel ben ik bezig om de sterretjes op de quilt te
appliceren, en dat blijft een lastig klusje, met al die
binnenhoeken en de scherpe puntjes.
Verder kom ik al helemaal in Kerstsfeer. Het begon helemaal
goed afgelopen zaterdag, toen ik naar de Kerstfair van
De Quilthoeve in Naaldwijk ben geweest. Wat heerlijk sfeer-
vol was het daar, en wat een gastvrije ontvangst in het
speciale Kersthuis, met koffie en lekkers erbij. Ik heb
geen stofjes gekocht, want wat was het me druk binnen in
de winkel! De rij voor de kassa was 's morgens al heel lang,
dus heb ik me maar beperkt tot aankopen bij de kraampjes op
het buitenterrein en ga ik bij een later bezoek maar weer
eens op mijn gemak stofjes-snuffelen. En wat hebben we (ik,
mijn moeder en DD2) een leuke dingen gekocht! Pakketjes van
Simone van Atelier Soed Idee en heerlijke tulband in mooie
bakvorm, geurzakjes, wat decoratieflessen en vooral een
hele leuke naaidoos, die bovendien spotgoedkoop was.
Kortom, een heerlijk dagje gehad; ik verheug me al weer
op een volgende keer.



En natuurlijk ben ik de zondag daarna druk in de weer
geweest om ons huis helemaal Kerst-klaar te maken.
En zo ziet het er nu uit:

10 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

En zijn de blauwe lijntje er uit gegaan Ageeth? Wij hebben precies hetzelfde handdoekenrek en ophanghaakjes, en ook een bad op pootjes! ( allen zijn de onze groen....) Wat zien de twee boompjes er zo schattig uit joh, echt heel mooi.

groetjes, Jeannet

Patricia zei

Wauw wat een mooi bad hebben jullie! en de rest van de badkamer..echt mooi hoor.
En je heb het al gezellig gemaakt,echt stijlvol en die open haard is nog steeds om jaloers op te worden :-)
Leuke spulletjes heb je gekocht.
En hoe gaat het met Donnie?

Groetjes Patricia

jolanda zei

Wat een geweldig mooie badkamer... dat bad op pootjes is helemaal super!! Je huiskamer ziet er ook erg mooi uit... we houden zo te zien van dezelfde stijl. Mooi die twee boompjes naast de haard joh!
Je aankopen zien er trouwens heel verleidelijk uit. ;-) Jij kan het nieuwe jaar straks gelijk goed beginnen.
groetjes, Jolanda

Debby zei

Wat heb je toch een prachtig huis! Heel gezellig en mooie kleuren, Succes met de sterretjes, Dat gaat wel lukken, want je hebt het geleerd van de beste.

Groetjes Debby

Lida zei

Ja het was er heel gezellig en druk, maar ook ik kocht dus pakketjes bij Simone, want die zijn zo leuk! Je badkamer is prachtig, complimenten voor je DH en je kamer ziet er heel sfeervol uit! Groetjes
Lida

els bitter zei

Wat ziet je kamer en je badkamer er gezellig uit. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat van je quilt. tot woensdag
els

Phebe and Jane zei

Wat een gezellige kerst-kamer. Ik haal de blauwe lijntjes altijd met de plantenspuit eruit.
Groeten,
Marian

Anoniem zei

Gezellige rustgevende badkamer, proficiat voor je DH!
En ook een gezellig kerstsfeertje op de laatste foto!

Jane in Cumbria zei

Een mooie badkamer hebben jullie. De kamer ziet er trouwens heel geaellig uit.
groetjes
Jane

Miranda zei

Wat heb je een lekker sfeervol huis! En die sterretjes...heerlijk kersterig!