zondag 3 april 2011

Paashaasje

Afgelopen week ben ik begonnen met de voorjaarsspulletjes in huis. Het
mooie weer zorgt er in ieder geval voor, dat de winter-dingen snel naar
zolder worden verbannen.
Een van de dingetjes, die weer tevoorschijn kwamen, is mijn Paashaas,
die ik vorig jaar heb gemaakt. Hij is een eigen ontwerp en gemaakt uit
hele lichte, ecru katoen, die ik heb behandeld met koffie en kaneel en
afgebakken in de oven. In plaats van met berenschijven, zijn de
armpjes en beentjes bevestigd met houten knopen en stevig draad.
De lange oren zijn verstevigd met ijzerdraad, dus kunnen alle
kanten op worden gebogen. Niet te zien op de foto is zijn wollige
staartje van alpaca.
Hij staat nu weer heel zoet te zijn bij de Paaseitjes, met zijn kipje
in zijn armpjes.


4 opmerkingen:

yvonne zei

Wat een schattig haasje!!!

lekker is dat kliederen met koffie .

Groetjes Yvonne

quilting Jeannet zei

Ageeth, wat is dit een leukertje geworden, ideetje voor een workshop bij jeweetwel......
(grapje)

Marijke zei

Wat een schattig haasje!
groetjes Marijke

Terray zei

koffie, kaneel en afgebakken in de oven..............OKEEEE hahaha ik wist niet dat je ook al konijntjes in de oven kan afbakken hahahaha.
Maar dit konijntje is wel heeeel erg mooi geworden zeg!

Groetjes
tertia