donderdag 4 november 2010

Schaapje

Heb vandaag het Primitive kruissteekproject van het 3e kwartaal
afgewerkt en hij is weer erg leuk geworden, vind ik. Nu heb ik
wel wat met schaapjes, dus dat scheelt. Ik heb er een white-wash
bel aangehangen, mini zigzagband doorgeregen en bij Atelier Bep
hadden ze de leuke mini-quilthanger, dus helemaal klaar zo!
Het hangertje doet het erg goed aan mijn rekje in de bijkeuken:


En nu ik hier toch ben, even een foto van mijn bijkeuken.
Ik vind dit zelf een van de leukste ruimtes in mijn huis; ik hou van
deze kleuren. Achter de linnen gordijntjes staan de wasmachine
en de wasdroger.




4 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ohhh, wat is tie leuk Ageeth, echt weer helemaal net iets voor jou, en meteen zo keurig afgewerkt, je zou er spontaan van gaan borduren.

groetjes, Jeannet

Heidi zei

What een mooie bijkeuken Ageeth! En jou kruissteek project, is super, zo mooi afgewerkt met de zorg die je altijd geeft aan jou werk.

hugs,
Heidi

Simone zei

Wat een sjieke bijkeuken! En een prachtig borduurtje.
Bedankt voor je reactie op de schaartjes. Ze staan inmiddels in de webwinkel en de reserveringen stromen al binnen... Dus ik zou niet te lang wachten ;)

Simone zei

sorry, vergeet ik je vraag nog te beantwoorden.
Ze zijn niet alleen heel erg mooi, ze knippen ook nog goed! Dus prima te gebruiken als borduurschaartje.